Zarządzanie kryzysem

Nagłe problemy mogą spowodować chaos organizacyjny. Pracownicy tracą motywację i tracą poczucie bezpieczeństwa. Trzeba działać błyskawicznie, bo kryzys generuje ogromne koszty i uniemożliwia pracę.Stres powoduje paraliż i bezradność.
Szybki wzrost

Wraz ze wzrostem obrotów rośnie zatrudnienie, koszty oraz liczba procesów i zadań. Komplikuje się praca w firmie, komunikacja oraz struktura wydatków. Może to powodować spadek jakości i efektywności
Wdrażanie zmian

Źle przygotowana zmiana to same kłopoty. Dobrze przygotowana i prowadzona zmiana może ograniczyć koszty, dać nową energię oraz wzrost zaangażowania. Warto włączyć ludzi na początkowym etapie oraz w trakcie całego procesu.
Rozwój kadry

Szefowie mają poczucie, że zespół lub firma „stoi w miejscu”. Potrzebne są pomysły, nowa energia, decyzje, optymalizacja zasobów. Chcesz zadbać o rozwój kadry menedżerskiej, specjalistów oraz kierowników projektów.
przykłady

Przypadek firmy transportowej
Zmiana systemu operacyjnego na którym pracują oddziały w kilku krajach. Potrzebny jest proces wdrożenia i zmotywowania pracowników.

Sieć placówek detalicznych usługi finansowe
Pracownicy mają za cel aktywnie pozyskiwać klientów. Jednym z kanałów dotarcia jest wykorzystanie social mediów i internetu.